دکمه «Enter» را برای در کردن این قسمت و نمایش محتوا بزنید.

برگزاری کارگاه کشوری نقشه کشی با اتوکد

 

با احترام و صلوات بر محمد و آل محمد(ص)،

گروه آموزشی کامپیوتر فنی و حرفه ای و کاردانش سیستان و بلوچستان با همکاری دبیرخانه کشوری در راستای برنامه عملیاتی خود، در نظر دارد کارگاه آموزشی آنلاین کشوری با موضوع “نقشه کشی با اتوکد” در تاریخ ۴ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۸ صبح ویژه هنرآموزان و سرپرستان بخش کامپیوتر برگزار نماید.

لازم به ذکر است پیش ثبت نام این کارگاه قبلا توسط دبیرخانه کشوری صورت گرفته و فقط همکاران مجاز در لیست ذیل قادر خواهند بود از این کارگاه استفاده نمایند.

تبصره: به جهت استفاده حداکثری هنرآموزان کامپیوتر استان سیستان و بلوچستان از کارگاه های آموزشی، آندسته از همکاران استان که موفق به پیش ثبت نام از طریق دبیرخانه کشوری نشده اند، می توانند تا تاریخ ۲ آذر ۱۴۰۰ از طریق لینک زیر ثبت نام نمایند.

لینک ثبت نام (ویژه همکاران استان سیستان و بلوچستان): پیش ثبت نام ( کارکاه تمام شده است)

از آنجایی که این کارگاه از طریق بستر ادوبی برگزار می گردد لازم است شرکت کنندگان قبل از شروع کارگاه نسبت به نصب پیش نیازهای لازم از قبیل Adobe connect و adobe flash player اقدام نمایند. همچنین می بایست ۱۵ دقیقه قبل از شروع جلسه به عنوان کاربر مهمان و  صرفاً با وارد کردن کد پرسنلی به کارگاه وارد شوند.

 

تاریخ برگزاری کارگاه: پنجشنبه ۴ آذر ۱۴۰۰ از ساعت ۸ تا ۱۰ صبح

مدرس: جناب مهندس سعید فراهی

بستر کارگاه: Adobe Connect

اسامی همکاران مجاز به شرکت در کارگاه: مشاهده

اسامی حاضرین: اسامی حاضرین کارگاه اتوکد (گواهی شرکت در کارگاه صادر و در حال ارسال به ایمیل اعلامی می باشد. در صورت هر گونه مغایرت با آی دی تلگرام  @ebrahimi_hushang تماس حاصل فرمائید)

لینک ورود به کارگاه: ورود ( کارکاه تمام شده است)

محتوای ارائه شده در کارگاه: اسلاید محتوا و منابع – فیلم کارگاه آنلاین

اخبار تکمیلی از طریق همین پست اطلاع رسانی خواهد شد.

Mission News Theme by Compete Themes.